از قول آقای توانا

دلنوشته های آقای توانا

از قول آقای توانا

دلنوشته های آقای توانا

رزومه آنلاین حرفه ای

میدونین بهترین جا برای معرفی خودتون و مهارتها و تجاربتون کجاس؟ جایی که بیشتر از همه جا خیالتون رو برای پیدا کردن شغل راحت کنه؟

سایت گودکو رو میشناسین؟

اونجا هر فردی می تونه یه رزومه ی شیک و شکیل و حرفه ای داشته باشه، که هم تو نتایج گوگل میاد و هم این که PDF اشو میتونین دانلود کنین (یک رزومه با ساختاری حرفه‌ای، هم با فرمت ساده، هم با فرمت گرافیکی) و ازش جاهای دیگه استفاده کنین.

می‌تونین نمونه‌هاشو تو این لینک ببینین:

http://goodco.ir/talents

ضمن این که می تونین توی همون سایت گودکو، فرصت های شغلی شرکتایی که دوست دارید رو ببینید و همونجا مستقیم درخواست بدین برای همکاری با اون شرکت.

 

اگر حوصله ی پر کردن فرمای مربوطه رو ندارین، کافیه فایل پی دی اف رزومتونو برای من بفرستید، یا لینک linkedin اتونو به من بدید، من براتون یه حساب کاربری درست می کنم و رزومتونو هم میسازم و یوزرنیم و پسووردش رو براتون ارسال می کنم. کاملا رایگان.

(توجه داشته باشین که این از لینکداین هم بهتره، چون فارسی رو بهتر ساپورت می کنه و شرکتای ایرانی هم با زبان فارسی بهتر و بیشتر ارتباط برقرار می کنن طبیعتا)

 

حالا! می دونین چه جوری می‌تونین تأثیر این رزومتونو خیلی خیلی بیشتر کنین؟ این که لینک رزومتونو تو رسانه‌های اجتماعی منتشر کنید و به چشم خیلی از مدیران برسونین. اگر تمایل داشته باشین، من می تونم در مقابل فقط 10 هزار تومان رزومه‌ی شما رو در بیش از 50 گروه در فیسبوک و لینکداین منتشر کنم.

 

پس چرا معطلید!؟ همین حالا این کاره رو از سایت انجام میدم سفارش بدید و یه قدم به طرف شغلی که دوست دارید نزدیک شید دیگه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.