از قول آقای توانا

دلنوشته های آقای توانا

از قول آقای توانا

دلنوشته های آقای توانا

ایده های جذاب عاشقانه

به دنبال ایده های عاشقانه برای خوشحال کردن دوست،همسر و یا پارتنرتون هستید؟دوست دارید که کسی رو خوشحال کنید و نمیدونید چجوری؟! سایت انجام میدم را باز کنید و این کاره را سفارش بدید.به همین راحتی!این ایده های هیجان انگیز میتونن بهتون کمک کنن که روابط عاشقانتون رو بهبود بدید.میتونید از کاره های دیگه‌ی سایت هم که در این زمینه هاست استفاده کنید.

طراحی کاغذ کادوی اختصاصی

یک کاغذ کادوی خاص و بی نظیر منحصرا برای شما طراحی میشود که میتونید هر کسی رو با آن ذوق زده کنید.به کمک این کاره شما میتونید کادوی دوستتان را با متن دلخواه و عکس خودش کادو کنید.در این کار با استفاده از وکتور های زیبا و مختلف عکس های شاد و با توجه به مناسبت طراحی میشود و برای هر سنی مناسب است.این پیشنهاد خوب برای یک هدیه‌ی هیجان انگیز را از دست ندید و به سایت انجام میدم برید و این کاره را سفارش بدید..برای دیدن پیشنهادهای خوب دیگه‌ی ما میتونید به سایر کاره های سایت هم سر بزنید و برای آشنایی بیشتر وبلاگ انجام میدم را ببینید.

تست مشاوره‌ی شغلی و تحصیلی

یک تست روان شناسی جالب برای مشاوره‌‌ی شغلی و تحصیلی!تست مایر بریگز کمک میکنه به توانایی هاتون پی ببرید و شغل مناسب با شخصییتتون رو پیدا کنید.این تست 16 تیپ شخصیتی رو تشخیص میده و برای هر یک مشاغلی رو تعریف میکنه.با این تست میتونید به ویژگی های شخصیتی،نقاط ضعف و قوت،شغل مناسب و محیط شغلی مناسب خود پی ببرید.این تست 80 سوال داره که ما اونا رو براتون تفسیر میکنیم کافیه وارد سایت انجام میدم بشید و این کاره را سفارش بدید.برای دیدن تست های روان شناسی دیگه میتونید به سایر کاره های سایت هم سر بزنید و یا برای آشنایی بیشتر به وبلاگ انجام میدم برید.

طراحی کارت پستال

پیشنهاد یک هدیه‌ی خوب!شما میتونید دوستانتون رو با یک کارت پستال زیبا خوشحال کنید.این کارت حاوی یک متن به انتخاب خودتون و یک عکس فان خواهد بود.میتونید وارد سایت انجام میدم بشید و این کاره را سفارش بدید.اگر مایلید میتونید سایر کاره های مفید و هیجان انگیز دیگه رو هم ببنید و به وبلاگ انجام میدم هم سر بزنید.

طراحی سیاه قلم

یه ایده ی جالب دیگه!

تا حالا فکر کردید که چقدر با حاله اگر یه طراحی سیاه قلم از چهرتون داشته باشید؟ و از اون با حال تر اینکه ازش به عنوان عکس پروفایل فیسبوک و ... استفاده کنید؟؟!میتونید همین حالا وارد سایت انجام میدم بشید یا به وبلاگ انجام میدم سر بزنید و این کاره را سفارش بدید